2013. október 17., csütörtök

Balázs Adrienn: Első utam az iskolába

Vasárnap mikor megérkeztünk izgatottan vártam a holnapot, hogy iskolába mehessek. Nem tudtam, hogy hogy fogok oda találni, nagyon ideges lettem, de megnyugtattak, hogy első reggel a családom el fog engem vinni autóval és megmutatják merre is kell majd menni. Mikor hazaértünk vasárnap este a nő, akinél lakok azt mondta, hogy reggel korán kell bemennie dolgozni, így nem tud engem bevinni reggel az iskolába. Teljesen kétségbe estem, hogy akkor hogy fogok én egyedül egy ismeretlen városban eljutni az iskoláig. A nő mondogatta, hogy nem lesz probléma, csak forduljak majd jobbra és akkor majd meglátom a sok iskolába menő diákot.

Gondoltam csak nem lesz ez olyan nehéz. Nem is lett volna olyan nehéz, hogyha megemlíti, hogy ne az egyenruhás diákokat kövessem, és hogy a High street-en kell, hogy végig menjek, majd a Queens road-on befordulva jutok el az iskolához. Végül Módos tanár úrhoz fordultam segítségért telefonon keresztül, és az itteni családjával együtt felvettek autóval és sikeresen elvittek az iskolába, útközben pedig megmutatták a helyes utat, így hazafelé már könnyebb volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése