2013. november 2., szombat

Jákob Dávid: Munkahelyem, az Intolerant Wife

Az Intolerant Wife (Nem túl megértő feleség) nevű étkezdében dolgozom. A név egy szóviccen alapul, angolul ugyanezzel a szóval jelölik az ételallergiát is. Szóval, a hely különlegessége, hogy nemcsak normál kaját, hanem diétás ételeket is kínálunk azoknak, akiknek nem szabad mást enniük. Glutén- és laktózmentes és - természetesen - vegetáriánus  ételeket is kínálunk. 


Reggel 9-től délután 4-ig dolgozom. Első héten sokat kellett még tanulnom, de második héttől rendben ment már minden. Napról napra gyorsabban és ügyesebben tudtam mindent csinálni. Eredetileg a meleg italok készítése volt a feladatom: kávét főztem, forró csokit, teát, valamint terítettem és leszedegettem az asztalokat. Később már egyes ételkészítési feladatokat is kaptam: salátát, szalszát,  paninit is készíthetek. Minél zsúfoltabb a hely, annál stresszesebb a munka: mindent gyorsan kell csinálni, de közben figyelni kell, mert pl. ha a nem megfelelő ételt adom valakinek figyelmetlenségből, akár halált is okozhatok. A kollégáim nagyon kedvesek és segítőkészek, sokat tanultam tőlük. A főnököm időnként stresszes, de megtanultam kezelni. Nagyon sokat mesélt nekem az üzleti ügyekről, amit nagyon hasznosnak találtam. Nagyon élveztem  a háromhetes szakmai gyakorlatot, annak ellenére, hogy időnként stresszes és unalmas volt, de hát minden munka ilyen... 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése