2014. október 27., hétfő

London a meseszép főváros 4/1

Reggel nagyon izgatott voltam az első Londoni utazás miatt. Egy kicsit tovább aludtam a kelleténél ezért gyorsnak kellett lennem. Összeszedtem magam, aztán gyorsan megettek a reggelimet és elindultam a vasútállomás mögötti parkolóba, ahol a busz várt ránk. Az időjárás kedvező volt és kellemes, ezért egy pullóver és egy póló elég volt. Az idegenvezetőnk Steve Sass volt. Az út Broadstairsből Lomdonba számomra kissé hosszú volt. Fátradt is voltam ezért elaludtam és csak Greenwich közelébn ébredtem fel, ahol a velünk utazó német csoport leszállt a buszról. Mi a Temze partján szálltunk le (Embankment). Egyszer már jártam Londonba, de még mindig hatalmas és lenyűgöző volt számomra ez a város. Steve elveztett minket a város nevezetességeihez és mindenhol elmomdta a lehfontosabb tudnivalókat. Plyan helyeket látogattuni meg mint a Parlament, a Big Ben, a Trafalgar Square, a Westminster Apátság és még sok mást. Mindannyian élveztük Steve idegenvezetését, mert viccesen adta elő, de persze komolyan is. Ő egy fantasztikus ember. Azután hogy megnéztük a város látnivalóit ellátogattunk a British Múzeumba ahol egy teljes nap is kevés, hogy mindent megnézzünk. Másfél órát töltöttünk ott, és eközben válaszolnunk kellett pár kérdésre a látottak alapján. A múzeumlátogatás volt egy kevés szabadidőnk a varosban. Egy kis részével a csapatnak elmentünk a híres Oxford Streetre, ahol nagyon sok bolt és étterem talalható. A találkozó a Trafalgar Square-nél volt Nelson admirális szobra mellett. Közösen az egész csapattal visszasétáltunk az Embankmenthez ahol a busz már várt ránk, hogy visszavigyen Broadstairsbe. Mindenki nagyon jól érezte magát, de nagyon el is fáradtunk, ezért majdnem mindenki aludt az útón hazafelé. ;) :D :)
Írta:
Balázs Ferenc



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése