2016. október 31., hétfő

Munkatapasztalat a Marks&Spencer élelmiszer részlegén - Flóri, Marci

"Az én munkahelyem a Marks and Spencer, ami egy nagy szupermarket közel Broadstairshez a Westwood Crosson. Az itteni M&S nagyon különbözik a magyartól, sok különböző részlege van, mint például az élelmiszer, smink, ruhaosztály, kávézó és gyerekruhák. Én az élelmiszer részen vagyok Marcival. A mi feladatunk az, hogy újra töltsük a polcokat a termékekkel. Először nehéz volt megérteni az embereket, de a második nap után már megszoktam a gyorsaságukat és az akcentusukat és most már segíteni is tudok nekik, mert tudom mi hol van. Mindennap 5 órát dolgozunk, de van egy órás szünetünk. Szeretek itt dolgozni csak egy dolgot hiányolok, a zenét."


"Az én munkatapasztalatom a Marks&Spencer nevű boltban van. Elégge különbözik a bolt a Magyarországitól. A szupermárket, sokkal nagyobb és 5 részre osztható, Ruhák, Sminkek, Ajándékok, Kávézó és ételek. Én, Flórival együtt dolgozok az élelmiszer részlegen. Általában a polcokat kell feltöltenünk a zöld kis "tálcákból" vagy elrendezni a termékeket lejárási dátum szerint. Először elég nehéz volt megjegyezni, hogy hol találhatóak a termékek, de azt pár nap után már tudtuk és így, kitudtuk segíteni a vásárlókat. Nekem tetszik a hely, mert könnyű és nyugodt a munka, egy problémám van, az pedig az, hogy eléggé hűvös van a boltban."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése