2016. október 31., hétfő

Munkatapasztalat a The Charles Dickens-ben - Balázs Fruzsina

Még mikor első héten megkérdezték melyik munkahelyen dolgoznék legjobban valami közeli pubot szerettem volna mindenképpen. Őszintén, félve reménykedem,  hogy nem nyúlok félre, ha a Charles Dickenst választom. Szerencsémre megnyertem 3 hétre és így valami olyasmiben lehetett részem, aminek nagyon örülök,  hogy megtörtént velem.  Már az első héten megmutatta magát a segítőkész, mindig kedves és boldog személyzet, akik folyton meglepnek valami sütivel vagy csokival. Megmondom őszintén, jobban féltem tőlük,  mint a magától a munkától. Iszonyatosan türelmesek voltak velem, mikor kellett. A csapatmunka számukra elengedhetetlen, ami nagyon jól működik náluk. Még egy munkahelyen nem láttam ilyen összetartást, mint itt.  Charles Dickens étterem messze a leghíresebb a környéken, hisz ha nem lenne elég a lélegzetelállító kilátás a tengerre, mindig van valami program, ami miatt érdemes benézni, legalább egy forró csokira. Az itallap hosszú és itt tényleg iható a kávé... Én nagyon szerencsésnek tartom magam a munkahelyemre nézve. Nem gondoltam volna, hogy egyszer még szeretni fogom a vendéglátást, de itt egyszerűen nem lehet boldogtalan az ember. Az egész hangulata magával ragadott. Remélem a jövőben lesz még alkalmam dolgozni velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése