2016. október 23., vasárnap

Sandwich és Richborough Római erőd - Szandy

Ma egy Sandwich nevű kisvárosban jártunk, ami egy középkori városként maradt meg néhány újabb üzlettel. A város igazából azért maradt meg ilyen állapotban, mert a 16.században az ott húzódó Wantsum csatornát betemették. Emiatt megszűnt a létfontosságú kikötő és mára már csak állnak ott kisebb hajók, így megmaradt a teljes középkori összhang. Az egész város hihetetlenül nyugodt és békés és megfigyelhetőek a tipikus középkori elemek, mint például az utca fölé kiugró házak. A kikötő után két templomot néztünk meg, sajnos csak kívülről, mert zárva voltak. Ezek után a városházára mentünk, ahol volt egy múzeum is. Kaptunk egy kis szabadidőt, ami alatt én megkóstoltam az eredeti sandwich-i szendvicset. Egész olcsó volt és nagyon finom. Majd egy 45 perces séta következett Richborough-ba a római erőd maradványihoz. A fal nagyon jó állapotban maradt meg. Itt eltöltöttünk körülbelül egy órát. Rengeteg kép készült. Szerencsére nagyon jó időnk volt. Kicsit fárasztó volt a séta, de én nagyon élveztem. Szerintem ez egy jól sikerült nap volt.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése