2016. november 1., kedd

Munkatapasztalat a Churchill Tavern-ben - Harsányi Bettina

A Churchill Tavern egy tipikus brit pub és étterem, ami a Broadstairs melletti gyönyörű városban, Ramsgate-ben található. A munkahelyem túlszárnyalta az elvárásaimat, mivel sosem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem ezt a helyet és az itteni embereket. A személyzet nagyon kedves, mindenben segítenek és lelkesen tanítanak engem legyen szó akár arról, hogy milyen italba tesznek hagymát vagy az angol szókincsem bővítéséről. Tényleg öröm velük dolgozni, de nem csak ők teszik szebbé a napjaimat, hanem a hihetetlenül barátságos vendégek is - fõként a törzsvendégek, akik mindig nagy mosollyal köszöntenek és együtt szomorkodnak velem így a szakmai gyakorlatom vége felé. Legfőképpen pincéri teendőket látok el, mint például a rendelések felvétele, a vendégek kiszolgálása, sör csapolás, de a konyhában is volt egyszer szerencsém besegíteni a híres Churchill Burger elkészítésében. Ha már ételről van szó, muszáj megemlítenem, hogy két séf doglozik felváltva, és mindkettejük munkája elképesztően finom, amit az is bizonyít, hogy ebben a két hétben talán csak háromszor vittem vissza nem üres tányért. De saját tapasztalatból is beszélhetek, mivel mindennap választhatok magamnak ebédre akármit a menüről. Igazán szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen csodálatos helyen kaptam munkát és azt gondolom, már most rengeteget fejlődtem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése