2016. november 1., kedd

Munkatapasztalat a Marks&Spencer-ben - Sándor Noémi, Sághy Enikő

"A Marks and Spencerben dolgozom. Van élelmiszer és ruha részlege. Úgy gondolom, hogy ez a bolt mindenkinek való, de inkább idősebb embereket és anyukákat látok a gyerekeikkel. A munkatársaim nagyon aranyosak és segítőkészek, mert mindig, amikor kérdezek tőlük valamit, akkor segítenek, megmutatják, hogy mit hogy kell csinálni és hogy mi hol van. Az első napon a karácsonyi díszeknél kellett takarítanom 4 részt, el kellett rendezgetnem a polcokat. A női ruházatnál voltam nagyon hosszú ideig, ott kellett méret szerint rendberaknom a ruhákat. Kellett méretjelző címkéket raknom az akasztókra és kellett kivinnem az öltözőben hagyott ruhákat a helyükre. Kellett még takarítanom a polcokat. Nagyon tetszik a hely és nagyon szeretek itt dolgozni."

"A Marks & Spencerben dolgoztam 3 hétig. Hétfőtől péntekig, 10 órától 3 óráig. Nagyon jó volt, de néha egy kicsit unalmas, amikor nem tudtak nekünk munkát adni. Igazából majdnem minden nap ugyanazt csináltam, de amikor tudtam valakivel beszélgetni az nagyon jó volt, mert segített az angol tudásomnak. Az ebédszünet 1 órás volt és mindig 1 órától 2 óráig tartott. Szóval mit is dolgoztam, csináltam itt: sorbaraktam méret szerint a ruhákat, segítettem a próbateremben, kivittem a ruhákat a próbafülékkből es elvittem a helyükre őket és volt, hogy új ruhákat, cipőket kellett kihoznom a raktárból és elrakni őket a helyükre. Egybevéve ez egy nagyon jó munkatapaszalat volt nekem egy másik országban."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése