2016. november 1., kedd

Munkatapasztalat a Suzanne's-ban - Ardai Adrienn

Én a Suzanne’s-ban dolgozom, ami egy kis szuvenír bolt a tengerparton. Először nem voltam elégedett a munkahellyel, mivel inkább egy pub-ban akartam dolgozni. De mostanra nagyon megszerettem ezt a helyet. Marilyn és Sally, a hölgyek akikkel dolgozom, nagyon kedvesek, türelmesek és mindig segítenek, ha valami baj van. Az első hét nagyon unalmasan telt el, mivel alig volt néhány vásárló egy nap. Ez a hét viszont már forgalmasabb volt, mivel most volt az őszi szünet. Ősszel egy szuvenír bolt nem túl forgalmas, mivel ez inkább nyári vállalkozás. Mesélte Marilyn, hogy nyáron nagyon forgalmas; és volt egy olyan nap, amikor kb. 70 diák volt bent egyszerre a boltban. Élvezem a munkát és, hogy kiszolgálhatok embereket. Rengeted újat tanultam az emberekről, a pénzről, vállalkozásról és persze az angolom is fejlődik folyamatosan. Megtanultam hogyan kell használni a pénztár gépet és embereket kiszolgálni. Először kicsit nehéz volt, de hamar belejöttem. Emellett kedvesnek kell lennem az emberekkel (még akkor is, ha ők nem azok), kérdeznem kell tőlük (pl. Adhatok szatyrot? stb.); néha takarítani és rendet rakni is kell. Nem túl fárasztó és ez így pont tökéletes nekem. Jövő héten a KSE-ben fogok dolgozni, mivel a Suzanne’s bezárt télre. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése